Většina tažných zařízení Fabia Amsa se realizuje v podobě neodnímatelného kulového čepu, ten totiž za autem výrazně nepřekáží, ani jej nehyzdí, a přece jen je praktická stránka obvykle na prvním místě v rozhodování, zda mít doma vozidlo, sloužící pro přepravu osob a nákladu, anebo dbát na dokonalý sportovní „tuning“, a mít automobil hlavně jako zdroj osobitého životního stylu.
Kulový čep lze snadno zakrýt plastovým krytem a tím chránit oděv před potřísněním vazelínou, či olejem, navíc je odnímatelný čep nutné sejmout vždy, když jej nevyužíváme, což také vyžaduje práci navíc.
Vozík nebo karavan
Zda připojíme za vůz obytný karavan, nebo přívěsný vozík s plachtou pro převoz materiálu, záleží na povolené nosnosti v technickém průkazu, stejně tak záleží na řidičském oprávnění, kdy vystačíme s řidičákem B, anebo bude nutné mít speciální B96 pro některé typy karavanů. V každém případě vyžaduje jízda s připojeným vozidlem určité postupy, dovednosti a návyky, které odlišují styl jízdy od řízení samostatného vozidla.
Delší brzdná dráha a bezpečný odstup – jízdní souprava již vyžaduje jiný styl jízdy, tzv. „defenzivní“, zapomeňte na závodění a jízdu „brzda-plyn“. Počítejte s tím, že každý kilogram navíc ztíží akceleraci, a prodlouží brzdnou dráhu až o několik metrů.
Speciální trénink v autoškole – nemusíte se stydět za to, že jste začátečník, a dosud jste nikdy soupravu neřídil, naopak zauvažujte, zda by se nevyplatilo absolvovat speciální trénink, kterým vás provede zkušený instruktor v autoškole. Říká se, že je „těžko na cvičišti, ale o to snazší je bojiště“, navíc v autoškole máte zajištěno i pojištění pro případ nějakého karambolu. Mít kde natrénovat couvání, parkování, a samotnou plynulou jízdu, se pak hodí při převážení nákladu stavebnin, při stěhování nábytku vozíkem, nebo i při cestování na dovolenou s obytným karavanem.